RasmusVS: Ursäkta, nu kommer Modano gå i taket. Jag måste bara rätta till en sak om den engelska fjuntebollen. Aston Villa har öppnat den stora pungen och har handlat spelare för £150 miljoner. Däremot har Norwich City (som för övrigt är mitt lag) bara köpt spelare för £1,5 miljoner. Hur Sheffield satsat har jag ingen aning om och precis som Modano skiter jag fullständigt i det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Aston Villa har öppnat den stora pungen och har handlat spelare för £150 miljoner. Däremot har Norwich City (som för övrigt är mitt lag) bara köpt spelare för £1,5 miljoner.
Hur Sheffield satsat har jag ingen aning om och precis som Modano skiter jag fullständigt i det.
Alltid rött, alltid rätt!