Inlägg: 1990673
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: I kväll vill jag vinna och inte förlora , känner redan nu den osäkra känslan som infinner sig vid ca kl 1900 -2200 .
Kanske lite tidigare ..hinner jag i tid , vad skall jag äta, vilka kläder skall ja ha , måste jag tanka , var är plånboken å biljetten å halsduken .
Går in i hallen och ser en kille i MoDo tröja och tänker i dag är det inte er dag .
Nu börjar kriget där alla i hallen är med .
Hoppas Hoppas Hoppas att vi vinner .
Kanske lite tidigare ..hinner jag i tid , vad skall jag äta, vilka kläder skall ja ha , måste jag tanka , var är plånboken å biljetten å halsduken .
Går in i hallen och ser en kille i MoDo tröja och tänker i dag är det inte er dag .
Nu börjar kriget där alla i hallen är med .
Hoppas Hoppas Hoppas att vi vinner .
+ 3
Har du börjat förpartyt än?