+ 4
Inlägg: 1991079
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-10-02
Kerstin_k: Nej varför skulle vi klaga ikväll :-) Söderberg är för mig en plusvariant, föregående talare talade om att han fick igenom skotten.. Näe, men han gjorde en dj-vla massa annan nytta.
+ 4
Men ikväll klagar vi inte, eller hur? Vi vann - det trodde jag inte att vi skulle göra när jag vaknade i morse!