Kerstin_k: Nej varför skulle vi klaga ikväll :-) Söderberg är för mig en plusvariant, föregående talare talade om att han fick igenom skotten.. Näe, men han gjorde en dj-vla massa annan nytta.
Grattis Timrå ik bäst ikväll powerplay och fansen klacken var outstanding i klass med Leksands så bra var det nu firar vi segern alltid skönt att sätta storebror på pottan..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...