Kerstin_k: Nej varför skulle vi klaga ikväll :-) Söderberg är för mig en plusvariant, föregående talare talade om att han fick igenom skotten.. Näe, men han gjorde en dj-vla massa annan nytta.
Grattis Timrå ik bäst ikväll powerplay och fansen klacken var outstanding i klass med Leksands så bra var det nu firar vi segern alltid skönt att sätta storebror på pottan..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer