EXPLORERSMÅLAND: Haha! Hade tänkt att skriva just det förut! 🤣 Fast jag kan pendla hårt med kan jag erkänna. Dock så står jag fast vid att Wahlgren inte räcker till som andrecenter i dagsläget. Hoppas Nässén kan komma in och leva upp till sina lovord, när han nu kommer. Det har ju snackats om att det kan bli i början av November men att man väntar på röntgensvar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Fast jag kan pendla hårt med kan jag erkänna. Dock så står jag fast vid att Wahlgren inte räcker till som andrecenter i dagsläget. Hoppas Nässén kan komma in och leva upp till sina lovord, när han nu kommer. Det har ju snackats om att det kan bli i början av November men att man väntar på röntgensvar.