1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1996193

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
EXPLORERSMÅLAND: Hockeysnacks eget svar på Eddie Meduza. Ett geni med många bottnar.
Vinner vi i afton då är det början till slutet. Sanna mina ord som Krösa Maja skulle ha sagt.

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Smokey: jag tror backarna måste våga stå upp på blå när anfallarna kommer, vi kan inte släppa in dem i egen zon och spela lyxigt bara för att det är Mora vi möter sattää. Och Fredrik Andersson coachar ett par ungtuppar iår så matchcoachningen blir extra viktig. Det är viktig att ha materialaren redo och lätta på korkarna inne i omklädningsrummet för att i periodpauserna då måste vi våga gå in med rätt attityd och slå ner ett par vattenflaskor efter en dålig period. Dra fram hårtorken ordentligt alltså kanske tillochmed en lövblåsare och blåsa hjälmarna ur killarna för att få fart på skridskorna. Jag menar går man ut med en dålig inställning en sån här match då kan det gå riktigt dåligt sattää.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Smokey: Då är man tametusan igång igen :)
Herminator: Ja du har himlans rätt du :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.