1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1996814

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Det kommer att ta tid att sätta.detta det förstår man ju.
Ta tex "att spela hockey som publiken gillar".
Gillar man att laget tar poäng eller gillar man bra spel på isen? Det ena utesluter ju inte det andra iofs.
Att sätta ett backspel går ofta ut över offensiven, det blir lätt lite säckhockey.
Det jag helst skulle vilja se just nu är att laget försöker bjuda till mer.på hemmaplan. Då menar jag kampmässigt, tacklingar, 5-0 seger istället för 2-1 mm...ni förstår.
Jag tror att om laget fortsätter vinna och samtidigt bjuder till lite mer hemma, så kommer publiken öka också.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Den ”gladhockey” som blöven producerar har hittills resulterat i 37 mål. Timrås tillknäppta defensivhockey har hittills resulterat i futtiga 35 mål.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer