mikenomad: Ja, skamgränsen är nådd! Fortsätter vi så här kommer vi bara göra 165 mål den här säsongen! Det är ju 7 färre än vad AIK gjorde ifjol, dock 7 mer än IKO men deras 0-0 mentalitet vet ju alla hur det gick för.
När vi vann 17/18 gjorde vi 134 mål.... 134? Va?! Vänta nu.... ehm, ja men det var ju en ganska dålig säsong vill jag minnas.... den säsongen har man ju inte direkt några glada minnen ifrån.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
När vi vann 17/18 gjorde vi 134 mål.... 134? Va?! Vänta nu.... ehm, ja men det var ju en ganska dålig säsong vill jag minnas.... den säsongen har man ju inte direkt några glada minnen ifrån.