1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1997523

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
Tikkare: Avdelning klagar inte på dommarna

Svarskommentarer

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
hockey_21: lär dig stava innan du kommenterar. Om du ser matchen så såg du att Lundin blev inknuffad i målgården.

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
hockey_21: Det kanske är så att ni klagar på dommmarna, någon slags fragglar i Övikstrakten antagligen, medan vi har synpunkter på domarna när det är befogat. Förstått?

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
hockey_21: vet inte hur man inte kan klaga på sådana klara fel, att få en felaktig utvisning må så vara men att döma bort ett solklart mål kan betyda hela matchen

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
hockey_21: Jag har ALDRIG klagat på "Dommarna", vet inte vad det är heller.

HAHAHA! googlar på Dommarna för skojs skull, det andra alternativet som kommer upp är såklart Modo hockeys forum, felstavning och domargnäll, allt i ett, humor.


Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
hockey_21: Ja, det är enda gången vi är Modoiter..

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
hockey_21: Avdelning kan inte stava till dommmmmarna

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2019-10-23
hockey_21: Avdelning vi klagar på domarn 1 av 20 matcher.
Ni i Modo 20 ggr per period...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.