hockey_21: Det kanske är så att ni klagar på dommmarna, någon slags fragglar i Övikstrakten antagligen, medan vi har synpunkter på domarna när det är befogat. Förstått?
hockey_21: vet inte hur man inte kan klaga på sådana klara fel, att få en felaktig utvisning må så vara men att döma bort ett solklart mål kan betyda hela matchen
hockey_21: Jag har ALDRIG klagat på "Dommarna", vet inte vad det är heller.
HAHAHA! googlar på Dommarna för skojs skull, det andra alternativet som kommer upp är såklart Modo hockeys forum, felstavning och domargnäll, allt i ett, humor.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.