Jockz: Jag konstaterade att jag sa att det inte var vårat största problem, och jag sa att det till och från visst kan se lite nonchalant ut efter det, vad nu? vill du bara ha sista ordet? Hej.
Inlägg: 1998270
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2019-10-25
Synct: Det konstaterandet får såklart stå för dig, jag sa från början att det är ett problem. Förstår inte varför du ska ifrågasätta något för att sedan hålla med från första början.
Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2019-10-25
Ohårdegard har inte sin bästa tid just nu...
Snyggt reparerat. Skärpning nu för helvete!
I kväll känns det som om Västra Stå har bäst lön i hallen. Vilket jobb därifrån!
Snyggt reparerat. Skärpning nu för helvete!
I kväll känns det som om Västra Stå har bäst lön i hallen. Vilket jobb därifrån!
+ 1