Skåningen har iaf gjort laget bättre och bättre, fixade vår bästa säsong i ha i fjol, och tror han slår det i år. Gjort om hela träningskulturen så tidigare långsamma spelare som Björklund har nu bra fart, orken verkar bättre också. Laget ser snabbt och starkt ut.
Är väldigt nöjd med vår tränare, kul om du är nöjd med er tränare också och inte vill byta.
Vi får väl se efter säsong om björn eller freddan lyckats bäst.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.