Rytter: Alla kan vi bli lite överladdade en fredakväll!! Precis som " Peter Forsberg " blev på Domare Börje Johansson när Percys Pågar vunnit SM-GULD mot MoDo 1994 : )
EXPLORERSMÅLAND: Jo, men det är ju en annan sak när en "Timråit" går in på Modos forum och önskar att alla ska få cancer och hota att döda folk, det tycker jag inte borde kallas "överladdade", det är även illegalt att mordhota folk, även online som anonym. Dom står bakom det beteendet här och förminskar det kan väl gå med i hans wannabe-ultraklubb. Jag skäms då lika mycket över det som att folk kastar stenar på bussar och hotar egna supportrar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.