1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1999348

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Importer vs svenska spelare www.expressen.se/sport/hockey/shl/dra-inte-in-mig-i-nan-pajkastning/

Sportchef å tränare verkar inte dra jämt i IKO :)
Nu brukar jag inte lita på skvallerblazker men hoppas att detta är sant, "skadeglädjen är den enda sanna glädjen"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Charlie2: Håkan Åhlund vill ha spelande back som ersättare för Alm. Förhoppningsvis ingår inte Westerlund i dom planerna...

Sv: Apropå nånting...
Charlie2: Dock inte sant. Nubben är en sämre sportchef, fråga sputnik

Sv: Apropå nånting...
Charlie2: Det ska bli synnerligen intressant att se hur det där utvecklar sig under säsongen. Kan ge mig fan på att IKO överlever kvalet men att Åhlund piper till typ Brynäs sekunden efter att det är klart. Kvar står IKO med en sportchef som drömmer om att suga upp allt rat han kan hitta i AHL/ECHL för att ta sig an det ”andra svåra året”, med någon Andreas Johansson-lösning på tränarsidan.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...