{5647}: Det var ju det jag inte gjorde. Jag skrev väl precis att han bara stått två matcher. Eller?
Det jag ville få fram var ett svar till en umedaling som hävdat att +/- är den enda statistik som räknas. Du får nog försöka dig på att läsa hela konversationen om du ska in och böka.
Jag håller fast vid att blöven skulle släppt in fler mål med Pettersson än vad de gjort med Cannata. Skulle jag få välja en av de två till mitt lag så skulle valet varit tämligen enkelt.
Sedan verkar ju något vara fantastiskt fel med världen om då Timrå kan ligga trea med så brunuselt +/-. Det här kan vara svar till umedalingen också för jag orkar inte skriva samma sak igen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det jag ville få fram var ett svar till en umedaling som hävdat att +/- är den enda statistik som räknas. Du får nog försöka dig på att läsa hela konversationen om du ska in och böka.
Jag håller fast vid att blöven skulle släppt in fler mål med Pettersson än vad de gjort med Cannata. Skulle jag få välja en av de två till mitt lag så skulle valet varit tämligen enkelt.
Sedan verkar ju något vara fantastiskt fel med världen om då Timrå kan ligga trea med så brunuselt +/-. Det här kan vara svar till umedalingen också för jag orkar inte skriva samma sak igen.