Hassan: Jag tyckte bara att det var märkligt, men jag tål mer än så. Jag tycker ibland att det är märkligt att exempelvis Timrå döms ut för att de är dåliga i fem mot fem, för pp-statistiken kommer att gå ned. Vad säger att inte fem mot fem kan bli bättre?
När det gäller Dahlén vill jag minnas att man dömde ut Timrå när allsmäktige Zäta drog, men då började andra ta mer ansvar och undrar om inte egentligen Timrå paradoxalt blev bättre när man inte bara kunde förlita sig på Zäta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.