Nisse på Mon or: Jadu vill inte Nubben ha Palmberg när vi är i HA så är det generalfel. Att Palmberg skall välja oss ser jag inte som så troligt själv som sagt.
Sputnik: först i Nubbens lista står nog de som är och har varit intresserade tidigare. Längre ner de som uppenbart inte varit så intressserade. Men ok. Om man är ute efter att få ihop ännu ett starkt ppvapen då må det vara hänt. Problemet nu är väl 5 mot 5. Och där var väl inte den gode Palmberg speciellt framträdande.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.