Sputnik: Adam Johansson är inte seriös. Kan inte ta hans spekulationer på allvar när han sätter 1 på Palmberg och ingen över 3. Meningslös artikel.
Jag tyckte att jag såg Palmberg i Sundsvall i går också, men kan ha varit någon som var lik. Hade samma kläder som i STs artikel i fjol. Grå mössa och rock
RasmusVS: men kan han inte bara ha lägenhet kvar från förra säsongen? Blev ju spel i Tjeckien som sagt och han kanske bara avvaktat med att flytta nånstans inom Sverige?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tyckte att jag såg Palmberg i Sundsvall i går också, men kan ha varit någon som var lik. Hade samma kläder som i STs artikel i fjol. Grå mössa och rock