1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2001064

Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: De är ju bar ironiska spelare med utgånget bäst före datum! 😂

Ja vi skulle lämnat in skilsmässan efter förra säsongen mä Freddan! Ett äktenskap löses ju upp efter 6 månader 😂

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Jag saknar spelare som Oscar Sundh!
Spelare som bara åker och åker och soppan tar aldrig slut!
Petr Tenkrat....!
De gamla sk powerfowarderna...!😊
Vi har förvisso Sebbe Ohlsson....
Kvick som fan på rören...
Väger lite lätt ibland...!

Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Haha! Klart jag förstår du är ironisk. Ville bara retas lite så här på fredagskvisten. 😋
Blir det T-röd i glaset ikväll?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.