+ 1
Inlägg: 2001064
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Jag saknar spelare som Oscar Sundh!
Spelare som bara åker och åker och soppan tar aldrig slut!
Petr Tenkrat....!
De gamla sk powerfowarderna...!😊
Vi har förvisso Sebbe Ohlsson....
Kvick som fan på rören...
Väger lite lätt ibland...!
Spelare som bara åker och åker och soppan tar aldrig slut!
Petr Tenkrat....!
De gamla sk powerfowarderna...!😊
Vi har förvisso Sebbe Ohlsson....
Kvick som fan på rören...
Väger lite lätt ibland...!
+ 2
Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Haha! Klart jag förstår du är ironisk. Ville bara retas lite så här på fredagskvisten. 😋
Blir det T-röd i glaset ikväll?
Blir det T-röd i glaset ikväll?
+ 1
Ja vi skulle lämnat in skilsmässan efter förra säsongen mä Freddan! Ett äktenskap löses ju upp efter 6 månader 😂