Jag saknar spelare som Oscar Sundh! Spelare som bara åker och åker och soppan tar aldrig slut! Petr Tenkrat....! De gamla sk powerfowarderna...!😊 Vi har förvisso Sebbe Ohlsson.... Kvick som fan på rören... Väger lite lätt ibland...!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Spelare som bara åker och åker och soppan tar aldrig slut!
Petr Tenkrat....!
De gamla sk powerfowarderna...!😊
Vi har förvisso Sebbe Ohlsson....
Kvick som fan på rören...
Väger lite lätt ibland...!