EXPLORERSMÅLAND: Märkligt hur det svänger. Tingsryd hade nästan inget förrän herr Lander bestämde sig för att bjuda in dom i matchen. Och vips; finns inget av spelet kvar. Man pratade ut när det blev paus. Synd att Timrå gav bort momentum.
Nåväl. Sköter Timrå sina kort rätt ska det här inte sluta med något annat än en säker seger. Nästan 40 skott på två perioder. Fortsätter man så lär nått till ramla in. Det måste ramla in nått till.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nåväl. Sköter Timrå sina kort rätt ska det här inte sluta med något annat än en säker seger. Nästan 40 skott på två perioder. Fortsätter man så lär nått till ramla in. Det måste ramla in nått till.