+ 5
Inlägg: 2002503
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Synct: Vill inte tro att det är pågrund av mig. Men känns som ett konstigt sammanträffande bara att det kom ut 45 min efter att jag sa till. Har påmint och påpekat om saker till David Å ett fleeertalet gånger tidigare. Skäms över hur TIK sköter sina sociala kanaler
+ 1
Det är ingen ensam Webbredaktör som bara slänger ut sig ett meddelande, i såna här lägen vill man att det ska gå rätt till.