mikenomad: Vet i fan vad SMÅLAND bjöd på nyss. Tratten och Finkel var just förbi.
Inlägg: 2002555
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Men ni är bra nu. Riktigt bra. Frågan är hur bra ni varit om Tobbie nyktrat till i tid till säsongsstarten
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Jag förstod det. SMÅLAND är din leverantör. Bitarna faller på plats
+ 1