1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2002605

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Håller helt med. Vill man inte läsa vissa inlägg så är det bara att hoppa över. Herregud det här forumet är sannerligen inte för finsmakare, men det har heller aldrig varit syftet. Jag kan irritera mig över en del som ägnar sig åt personangrepp och ibland avsaknaden av konstruktiv kritik ( gnäll finns det gott om men sällan några förslag till konstruktiva lösningar), men det innebär inte att jag skulle vilja censurera dessa personer.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Ibland när man har inget att göra , läsa och skriva kan man istället köpa sig en ballong ..det har jag gjort och det gick bra .
Är det någon som vill köpa ballonger av mig ?

Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Den som vill ha magstarka inlägg kan trycka sig in i SAIKs bok...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.