Noterar i Sannys summering av SHL så här långt att IKO har skrapat ihop 17 pinnar på 16 matcher, dvs samma facit som vi hade efter 16 matcher förra säsongen. Jag hade nog inte förväntat mig att de skulle kunna matcha våran poängskörd men som vanligt är det ju i september/oktober som nykomlingar får passa på att ta sina poäng. I mörka November brukar det ofta vara färdig lekt. Varför yrar jag om detta? Jo jag vill gärna få chans till revansch på dem till våren!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
I mörka November brukar det ofta vara färdig lekt. Varför yrar jag om detta? Jo jag vill gärna få chans till revansch på dem till våren!!!