Knylan: Ja detta med att tränare och sportchefers söner, släkingar och vänner verkar gå före oavsett hur dåliga de är känns ju inte professionellt på denna nivå. Så länge de spelar bra, fine by me men när de inte gör det så måste man faktiskt tänka på lagets bästa. Att Hardegård och Lander går före Lerebäck känns ju som en suruppstötning efter att ha halsat en burk surströmming!!!
Knylan: Sjöberg kanske lånas ut för att få känna på riktig senior hockey och för att komma in i truppen senare . Han är J20s bäste poäng görare . Och nu får han hälsa på brorsan i Grums .
Iom våran "superkedja" och pp kan jag tycka att vi borde lossa lite spelare. Närmare bestämt hartmann och Wahlgren. Två duktiga spelare, men här kommer det inte igång riktigt. Tror nog samtliga HA-lag gladeligen hade tagit över dessa kontrakt. Men då ska timrå hitta något att ersätta med. Tänker en typ som Johan Johnsson, defensivt lagd två-vägs med fina individuella egenskaper.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer