{8437}: Du vill ha ut Småland för att han kör sin egen grej och sticker ut från mängden lite? varför skulle vi få någon förbättring för att du anmäler hans inlägg? det är såna som dig som folk vill ha ut, han gör väl ingenting som bryter mot några regler, anmäl på du. Du skulle säkert trivas i Nordkorea.
"Jag gillar det inte, därför ska det bort!" sympatisk person du verkar vara.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Jag gillar det inte, därför ska det bort!" sympatisk person du verkar vara.