1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2002728

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Jaha du tänker så. Att det är oviktigt med vem som har tränarrollen, bara att den är tillsatt på papper. Att nån fysisk person står där i båset och åtminstone ser ut att vara tränare

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: När Fredrik Andersson slutar för det gör han troligtvis en dag ,
skall vi inte ta in en NY BRA TRÄNARE ?
Dom finns på riktigt .

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Men det låter ju skitbra faktiskt.

Kan vi inte bara anlita nån C-skådis och beväpna denne med en taktiktavla samt en order att varva fågelholksface med gormande av några hockeyfloskler varannan minut.

Har vi tur får vi även den klassiska "ny tränare" nytändningen. Laguttagningen kan lämnas åt någon hobbysläktforskare att göra. Billigt och bra!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer