{8839}: Jaha du tänker så. Att det är oviktigt med vem som har tränarrollen, bara att den är tillsatt på papper. Att nån fysisk person står där i båset och åtminstone ser ut att vara tränare
Kan vi inte bara anlita nån C-skådis och beväpna denne med en taktiktavla samt en order att varva fågelholksface med gormande av några hockeyfloskler varannan minut.
Har vi tur får vi även den klassiska "ny tränare" nytändningen. Laguttagningen kan lämnas åt någon hobbysläktforskare att göra. Billigt och bra!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer