Nu släpp vi allt elände! Freda 15/11 åk vi ALLA till Västervik! Puckuslingen släpp kl 18.. Dä rinn lätt för Timrå och Sverige denna kväll! Ska dit å reka torsda den 14 när ja döm! See ya there folks!!!! Don't worry...Be happy!!! Vi går upp i SHL i vår!!! Skjut mig om ni vill!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Freda 15/11 åk vi ALLA till Västervik!
Puckuslingen släpp kl 18..
Dä rinn lätt för Timrå och Sverige denna kväll!
Ska dit å reka torsda den 14 när ja döm!
See ya there folks!!!!
Don't worry...Be happy!!!
Vi går upp i SHL i vår!!!
Skjut mig om ni vill!!