Sputnik: Speciellt korkat blir det när Englund inbillar sig att han vet vad Fagervall tänker, när jag hörde Fagervall döma ut tacklingen i tv. (Han blev intervjuad i periodpausen och fick då se tacklingen på en monitor).
Sedan kanske Fagervall tycker att Deilert ska fullfölja, men ingen med någorlunda vett och sans kan väl tycka att han gör det på rätt sätt. Precis som du är inne på så hoppar Deilert och därmed blir kraften riktad uppåt, vilket är extra farligt. Han kunde ha fullföljt så mycket snyggare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sedan kanske Fagervall tycker att Deilert ska fullfölja, men ingen med någorlunda vett och sans kan väl tycka att han gör det på rätt sätt. Precis som du är inne på så hoppar Deilert och därmed blir kraften riktad uppåt, vilket är extra farligt. Han kunde ha fullföljt så mycket snyggare.