mikenomad: Läser på twitter här på sidan vad en del lag växlar upp , skall vi vara med på denna karusell eller inte och vad blir det för bakslag om det inte går bra , för det har vi sett på nära håll ,en plump i protokollet blev det Ett lag går troligtvis upp men vad händer dom andra typ Timrå , MoDo.. har vi råd att leka "kanske gå till SHL" Timrå har lekt klart på ett bra tag i mina ögon , för först måste hela föreningen var hel .
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ett lag går troligtvis upp men vad händer dom andra typ Timrå , MoDo.. har vi råd att leka "kanske gå till SHL"
Timrå har lekt klart på ett bra tag i mina ögon , för först måste hela föreningen var hel .