Smokey: Ja även om jag varit oerhört negativ och spytt galla på det senaste(förlåt), så tycker jag detta är en spännande värvning och precis vad vi behöver. En spelare med lite storlek och tvåvägsspel som förhoppniggsvis inte räds att ta sig in på mål. En hel Nässén på det här så kan centersidan se riktigt bra ut. 6 mer spelade NHL matcher än vår ofelbara Dahlén med. 😉
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer