1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2004028

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är det ingen som fattar att Timrå behöver en ointaglig försvaras mur där bak ...7 st gjorda av stål och granit som skriker ..Röd och Vit ..Hockey Dynamit

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vi har haft problem i defensiven sedan omgång 8 i SHL som Kulltorp säger!
Då hade vi ingen målvakt....
Det har vi nu...men han blandar och ger också Bratten!( Fast han har det inte lätt när man/man spelet inte fungerar ).
Försvaret är under all kritik..
Ska vi vara med och kriga i toppen så måste vi bli bättre där!
Och effektiviten 5-5 måste bli bättre....
Vi gör för få mål!

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Eftersom Gud styr den här föreningen tillsammans med sin Son och Den Helige Anden så fokuserar vi på spelarmaterialet istället för kärnan till problemen. Och då är det så ja, vi behöver en sheriff där bak

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer