Vi har haft problem i defensiven sedan omgång 8 i SHL som Kulltorp säger! Då hade vi ingen målvakt.... Det har vi nu...men han blandar och ger också Bratten!( Fast han har det inte lätt när man/man spelet inte fungerar ). Försvaret är under all kritik.. Ska vi vara med och kriga i toppen så måste vi bli bättre där! Och effektiviten 5-5 måste bli bättre.... Vi gör för få mål!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Då hade vi ingen målvakt....
Det har vi nu...men han blandar och ger också Bratten!( Fast han har det inte lätt när man/man spelet inte fungerar ).
Försvaret är under all kritik..
Ska vi vara med och kriga i toppen så måste vi bli bättre där!
Och effektiviten 5-5 måste bli bättre....
Vi gör för få mål!