FH - avdammad: Ibland ler man , ibland blir man förundrad , ibland undrar man vad man skerv själv ? Att skriva här blir oftast luftpastejer med dålig insikt i Timrås värld , om tränare , lag, Nubben , ekonomiska problem . Men hur skall vi skriva när känslorna styr . Vi alla här tycker , tänker hockey ofta ock det är kul att få fundera hur man löser detta stora problem med hockeyn i Timrå Ik Vi ska inte vara rädda att uttrycka våra frågor eller påståenden ,för vi alla är smarta hockey älskare .
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att skriva här blir oftast luftpastejer med dålig insikt i Timrås värld , om tränare , lag, Nubben , ekonomiska problem .
Men hur skall vi skriva när känslorna styr .
Vi alla här tycker , tänker hockey ofta ock det är kul att få fundera hur man löser detta stora problem med hockeyn i Timrå Ik
Vi ska inte vara rädda att uttrycka våra frågor eller påståenden ,för vi alla är smarta hockey älskare .