1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2004071

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
FH - avdammad: Ibland ler man , ibland blir man förundrad , ibland undrar man vad man skerv själv ?
Att skriva här blir oftast luftpastejer med dålig insikt i Timrås värld , om tränare , lag, Nubben , ekonomiska problem .
Men hur skall vi skriva när känslorna styr .
Vi alla här tycker , tänker hockey ofta ock det är kul att få fundera hur man löser detta stora problem med hockeyn i Timrå Ik
Vi ska inte vara rädda att uttrycka våra frågor eller påståenden ,för vi alla är smarta hockey älskare .

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer