Kryset: Har en del vänner, bror min bland annat i Västerviksklacken så slagsmål kan ni ta internt om ni är sugna på sånt. 😉
Inlägg: 2004849
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Vi ska inte ha någe bråk ikväll!!!🤔
Vi ska bara dansa och fira Timrås och Sveriges biljett till EM i sommar!😎
Krossa Västervik och Rumänien ikväll!!!😃
Vi ska bara dansa och fira Timrås och Sveriges biljett till EM i sommar!😎
Krossa Västervik och Rumänien ikväll!!!😃
+ 1