1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2005785

Sv: Apropå nånting...
Nån som tror att Mora får en Lidnersk efter att ha kastat J.Jacobs under bussen? Inte jag...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Mora är nog ute och svajar riktigt rejält, det är uppenbarligen väldigt farligt att helt tappa styrseln i en förening för den där tränarrekryteringen är rakt igenom obegriplig. Det kändes lite som att Mora slogs i spillror i samband med deras degradering och nu börjar det nog tippa över ordentligt.

Tillägg: Jeff Jakobs behöver förmodligen inte sörja speciellt länge dock, kan tänka mig att han blir plockad av någon SHL-förening ganska så snart.

Sv: Apropå nånting...
Vart fan är EL MACO grabbar? kommer ihåg honom från hv tidigt 2000 tal skrika och härja. saknar den gamle räven.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer