Nisse på Mon or: Mora är nog ute och svajar riktigt rejält, det är uppenbarligen väldigt farligt att helt tappa styrseln i en förening för den där tränarrekryteringen är rakt igenom obegriplig. Det kändes lite som att Mora slogs i spillror i samband med deras degradering och nu börjar det nog tippa över ordentligt.
Tillägg: Jeff Jakobs behöver förmodligen inte sörja speciellt länge dock, kan tänka mig att han blir plockad av någon SHL-förening ganska så snart.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tillägg: Jeff Jakobs behöver förmodligen inte sörja speciellt länge dock, kan tänka mig att han blir plockad av någon SHL-förening ganska så snart.