1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2008025

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Just därför behöver vi 6 poäng till denna vecka..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ni får 5p denna vecka 3 imorrnkväll mot gurkan, 2p mot lövs och 0 poäng mot ett tråkigt kik som slutar 2-1😉

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Håller en tumme för AIS i kväll. Vinner de mot MoDo ikväll ,vi vinner mot VIK och Bofors inte vinner på fulltid så har vi andraplatsen inom räckhåll.

Vinst i morgon är otroligt viktigt oavsett, och sexpoängarn på fredag likaså. Vinner vi dessa två så blir det väldigt tight i top 4.

Verkligen ödesvecka, går vi rent och de andra resultaten är någorlunda i vår favör så kan vi gå upp som serieledare på söndag. Eller så kan firma BlövenModo rycka ännu mer, BIK möter både Blöven & Modo denna vecka samtidigt som vi möter Blöven.

Undra hur man mår på söndag..

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag vill ha 9 p den här veckan

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer