1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2008030

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Håller en tumme för AIS i kväll. Vinner de mot MoDo ikväll ,vi vinner mot VIK och Bofors inte vinner på fulltid så har vi andraplatsen inom räckhåll.

Vinst i morgon är otroligt viktigt oavsett, och sexpoängarn på fredag likaså. Vinner vi dessa två så blir det väldigt tight i top 4.

Verkligen ödesvecka, går vi rent och de andra resultaten är någorlunda i vår favör så kan vi gå upp som serieledare på söndag. Eller så kan firma BlövenModo rycka ännu mer, BIK möter både Blöven & Modo denna vecka samtidigt som vi möter Blöven.

Undra hur man mår på söndag..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Tror knappast Modo går på pumpen ikv dock, tyckte AIS var jävligt bleka när jag såg dem i onsdags. Snacka om ett lag utan eget spel, ett lag med bättre skärpa än oss hade vunnit den matchen med 6-7 måls övervikt

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: KIK borta på söndag är ingen walk in da park heller. Revansch att utkräva där!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer