OlliJanne: Det om något hade varit ett beslut som på förhand skapat lynchstämning här.
Men det är som det är. Förra matchen petade vi in en tidig puck och kunde jobba från det, precis som VIK gjorde idag. Brattström måste kravla sig upp från detta oerhört snabbt.
OlliJanne: Vi har haussat upp veckans matcher till närmast vinna el försvinna och det är kanske lite väl dramatiskt med mindre än halva serien spelad. Nu förlorade 3 av topp 4 lagen den här omgången vilket gör Löven till omgångens stora vinnare, att Västerås fick lite toppvittring och att vi andra tre i allra högsta grad trots allt är med i kampen om topp 2
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.