OlliJanne: Det hade å andra sidan varit något det!
Nä men vi verkar helt enkelt köra stenhårt på en förstakeeper som ska hålla för enormt många matcher och så länge vi ligger där vi ligger tabellmässigt så finns det ju inte speciellt mycket andrum att lira Ohre heller, men han kanske får sin chans på söndag?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nä men vi verkar helt enkelt köra stenhårt på en förstakeeper som ska hålla för enormt många matcher och så länge vi ligger där vi ligger tabellmässigt så finns det ju inte speciellt mycket andrum att lira Ohre heller, men han kanske får sin chans på söndag?