1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2008744

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2019-11-27
{8839}: Jag har svårt att tro att Dahlen skulle sprida negativitet då han är en av de spelare som uttrycker sig mycket då det går riktigt dåligt eller bra. Har sett han slå av klubbor i isen efter förluster men även le stort när andra i laget gör mål.

Någon som sprider en negativ vibb kan vara Wahlgren med sin totalt ointresserade spel.

Nä, brattström får ta på sig en del av förlusten igår, men jag tror att det är han som väljer om han ska vila/spela, freddan kan bara fråga. Han behöver säkert komma tillbaka snabbt och kommer därför stå imorgon också?

Svarskommentarer

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2019-11-27
Släpp det här förbannade underlaget igår!
Nu ser vi framåt kamrater!!!👍🏼

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.