1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2008753

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2019-11-27
Kulltorp:
Kan då inte se att han sprider dåliga vibbar i TIK, tror personligen att det läggs för mycket focus på honom.. Han är sjukt bra, men motståndarna lär sig att eliminera honom så han måste försöka hela tiden ligga ett eller ett par steg före...

Det är som en inne i MoDo boken antyder:
"Löven är sååå sjukt kassa, det är bara tack vare Cannata de ligger i topp!..
Visst beror det mycket på honom!.."
Man vinner inte matcher bara med honom i målet..

Vi lyckades tex grusa BIKs PP rätt bra igår och stå upp mot deras genomspel som de alltid praktiserar, om jag inte tar helt fel så släppte vi bara ett (1) skott på mål i tredje..

Nu ser jag framemot ett bra och spännande match på fredag..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.