Sputnik: Hur var det,, Timrå har 3 lånade spelare . Kan man låna fler ? Har man råd att kontraktera en till , och vad ..forward eller back ? Timrå kan troligtvis endast låna ut spelare och inte göra dig av med någon , alltså inga pengar att spara till nyförvärv . En back vill jag ha in , det beror på hur länge Lööke blir borta .
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kan man låna fler ?
Har man råd att kontraktera en till , och vad ..forward eller back ?
Timrå kan troligtvis endast låna ut spelare och inte göra dig av med någon , alltså inga pengar att spara till nyförvärv .
En back vill jag ha in , det beror på hur länge Lööke blir borta .