1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2009898

Sv: Kristianstads IK - Timrå IK 2019-12-01
roger_sundsvall: Men alltså nu har merparten av alla på HS gnällt oavbrutet sedan en bit in på förra säsongen.
Är det någonsin nåt som är bra?.... eller åtminstone OK?
Brukar märkas här när det trots allt går bra för då blir det.... ... skrivkramp

Svarskommentarer

Sv: Kristianstads IK - Timrå IK 2019-12-01
BlackBay: Gnällbänken jobbar hårdast på internet i alla sammanhang. F ö likadant hos GIF där gnällbänken skrämt bort alla vettiga skribenter, nu är det bara surgubbarma kvar.


Sv: Kristianstads IK - Timrå IK 2019-12-01
BlackBay: Nubben lade ribban samt några här ...då vet vi vad som kommer hända .


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.