1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2010390

Sv: Apropå nånting...
Dä va bättre förr på Gunnar Nordahls tid!
På uterinkens tid...
Nä int dä fanns mediabevakning...
Ell nått annat å glo på tvn...
TV1 å TV2 mä myrornas krig när sänningen to slut!
Nä man kunn dricka fritt å dä va den stora höjdpunkten att gå å se hockey!!!
Nä dä ä svårt att locka folke nu för tin!
Nu i juletider kunn dä bju på gratis glögg på matcherna och å de kunn ha någe band som lir " Live " i pauserna! Lönnå eller nånn som drar publik!
Nä....dagens ungdom ä inte lätt att charma...
Dä sitt bar framför datorskärmen å glor!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Ojoojoj, Dels undrar jag om du lyss till Torsson?

Men ett stort minne, Har 80/90 mil till hemma-matcher senj ag flyttade sörut, men
ett stort minne i periodpauser i Kempis gick man ut till snödrivorna och plockade fram kylda drycker. Vem får lämna 'arenorna' idag. Stort tack till din fina adventsdikt(eller vad dert nu var, haha)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer