EXPLORERSMÅLAND: Ojoojoj, Dels undrar jag om du lyss till Torsson?
Men ett stort minne, Har 80/90 mil till hemma-matcher senj ag flyttade sörut, men ett stort minne i periodpauser i Kempis gick man ut till snödrivorna och plockade fram kylda drycker. Vem får lämna 'arenorna' idag. Stort tack till din fina adventsdikt(eller vad dert nu var, haha)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men ett stort minne, Har 80/90 mil till hemma-matcher senj ag flyttade sörut, men
ett stort minne i periodpauser i Kempis gick man ut till snödrivorna och plockade fram kylda drycker. Vem får lämna 'arenorna' idag. Stort tack till din fina adventsdikt(eller vad dert nu var, haha)