Lindberg som sett riktigt på gång ut och gjorde en bra match senast får alltså spela i fjärdelinan idag? Byt plats på honom och Jansson som jag inte förstår vad han gör i en andraformation överhuvudtaget (skador till trots).
Brattström tillbaka i kassen, samt Hartmann och Hardegård åter i spel. Hästen har flyttat fram sina positioner rejält på senaste och är väldigt jämförbara med oss när det kommer till andelen skottförsök i matcherna. Tycker detta känns oerhört ovisst på förhand.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer