Knylan: Ok, då kan vi ha Dahlen, Ohlsson och Lööke som fjärdekedja nästa match då kanske 😂 Finns ju en anledning att exempelvis Dahlens namn alltid figurerar i förstalinan.
Heisenberg: Det bästa med dessa förändringar är att man splittrar på Berglund och Boyce , så dessa får spela ett annat spel än vad dom gjort de senaste säsongerna tillsammans , är nog mycket bra för dom , har liksom kört fast i sina roller.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer