1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2010500

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
Hassan: Det är ingen förstalina för det, kallas att man startade med tredjelinan, eller om det var fjärdelinan (officiellt).

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
Heisenberg: Jo, jag vet det. Man startade dock med Kaijser även mot Karlskoga. Håller med om att linorna har en viss hierarki men skillnaden mellan 3 och 4 är marginell. Sedan beror det ju också mycket på hur man är som coach. Finns säkert coacher (lex Babcock) som vrålar ”Nu åker du ner i fjärdelinan din jävla rövhatt!!!” Tror dock inte att detta är fallet den här gången.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer